Valikko Sulje

IT-tuen yhteystiedot

Kun tarvitset apua IT-ongelmissasi, voit olla meihin yhteydessä joko puhelimitse tai sähköpostitse.
Asiantuntijamme palvelevat tukipuhelimessa arkisin klo 8-17. Sähköpostia voit lähettää meille milloin tahansa.
Asiantuntijamme ottaa asiasi hoitaakseen viimeistään yhteydenottoasi seuraavana arkipäivänä.

Puhelin: 0207 790 071

Sähköposti: tuki@soluto.fi

Etätukiohjelman käyttäminen

Aina ei tarvita fyysistä käyntiä asiakkaan luona vaan pystymme auttamaan monissa IT-ongelmissa etäyhteyden kautta. Etäyhteyden avulla Soluton IT-asiantuntija pystyy ottamaan yhteyden tietokoneellesi ja korjaamaan vian tai opastamaan asiassa eteenpäin.

Etätukiohjelman asentaminen tietokoneelle on helppoa. Kun olet soittanut tukipuhelimeemme, asiantuntijamme neuvoo eteenpäin etätukiohjelman käytössä.

Ohje etätukiohjelman käyttöön:

  • Lataa etätukiohjelma Soluton verkkosivuilla olevasta linkistä.
  • Käynnistä etätukiohjelma siitä sijainnista, johon selaimesi tallentaa ladatut tiedostot.
  • Avaa etätukiohjelma ja kerro asiantuntijallemme sieltä löytyvät ID-numero ja salasana.
  • Etäyhteys käynnistyy ja asiantuntijamme ryhtyy ratkomaan ongelmaa.
Etätuki vaatii aina asiakkaan hyväksynnän yhteyden luomiseksi, eikä Solutolla ole automaattista pääsyä tietokoneellesi, ellei tästä ole erikseen sovittu.

Haluatko tietää lisää IT-tuen palveluistamme? 

Voit valita joko tuntiperusteisen IT-tuen tai kokonaisvaltaisen Fixu-ratkaisun, joka sisältää IT-tuen lisäksi myös laitehallinnan ja IT-ympäristön kehittämisen.

Tutustu tästä tarkemmin IT-tuen palveluihimme.

ikoni-huolto
Fixu-Logo-2020-3

Kokonaisvaltainen IT-tuki ja -ylläpito

Fixu on yhdistelmä asiantuntevaa IT-käyttäjätukea, pilvipalvelupohjaista keskitettyä laitehallintaa ja IT-ympäristönne jatkuvaa seurantaa ja kehittämistä.