Valikko Sulje

IT-tuki vain yhden puhelinsoiton päässä

IT-tuki vain yhden puhelinsoiton päässä

Kun IT-ongelma on suurin, apu on onneksi lähellä.
Soluto palvelee kaikkia asiakasyritystensä työntekijöitä yhden puhelinnumeron ja yhden sähköpostiosoitteen päässä. Kun sinulla on ongelmia tietokoneen käynnistämisessä, kun salasanasi on unohtunut tai kun et saa tulostettua tärkeää dokumenttia, Soluton IT-tuki auttaa.

Voit valita useammasta IT-tuen vaihtoehdosta. Kun valitset Fixu-palvelumme, saat kerralla enemmän. Asiantuntevan ja nopean IT-tuen lisäksi saat myös laitehallinnan ja IT-ympäristön kehittämispalvelut. Valitessasi perinteisen IT-tuen, palvelemme sinua IT-ongelman sattuessa kohdalle.

Kaksi vaihtoehtoa

Voit valita kahdesta eri IT-tukivaihtoehdosta. Voit valita perinteisen tuntiperusteisen IT-tuen, jolloin laskutamme toteutuneiden työtuntien mukaan.
Tai voit valita Fixun, jolloin käyttäjätuen lisäksi saatte myös laitehallinnan sekä IT-ympäristön kehittämispalvelut.

Fixu IT-käyttäjätuki

  • Sisältää IT-tuen lisäksi laitehallinnan ja IT-ympäristön kehittämisen

  • Palvelun kokonaiskuukausihinta muodostuu palveluun kytkettyjen laitteiden määrän mukaan

  • Kuukausihintaan sisältyy etätukea 0,5h/työasema ja 1h/palvelin

  • Lähituki laskutetaan erikseen (85€/h)

Tuntiperusteinen IT-tuki

  • IT-tukea juuri silloin, kun sitä tarvitset

  • Sekä etätuki että lähituki laskutetaan toteutuneiden työtuntien mukaan (85€/h)

Ole yhteydessä IT-tukeemme!

Puhelin: 0207 790 071

Sähköposti: tuki@soluto.fi

Valitse yrityksellenne parhaiten sopiva vaihtoehto

Onko teille paras vaihtoehto täyden palvelun Fixu vai suppeampi Fixu Lite? Tutustu eri vaihtoehtoihin.

PALVELU

FIXU

FIXU Lite

Perinteinen IT-tuki

Asiakkaiden palvelu IT-ongelmissa puhelimitse ja etäyhteyksin ✔ * ✔ *
Asiakkaiden palvelu IT-ongelmissa lähitukena asiakkaan tiloissa ✔ *✔ *✔ *
Aina ajantasaiset ohjelmisto- ja tietoturvapäivitykset
Laitteiden ongelmatilanteiden ennakointi
Automaattinen hälytys IT-ylläpidolle, jos laitteessa on ongelma
Ajantasainen dokumentaatio sarjanumeroineen yrityksen IT-laitteistoista
Dokumentaatio yrityksen kaikista ohjelmistolisensseistä
Asiakkuuspäällikön ja teknisen asiakkuuspäällikön palvelut
Säännölliset IT-ympäristön arviointi- ja kehittämispalaverit

PALVELU

FIXU

FIXU Lite

Perinteinen IT-tuki

Asiakkaiden palvelu IT-ongelmissa puhelimitse ja etäyhteyksin  

✔ 

✔ *

 ✔ *

Asiakkaiden palvelu IT-ongelmissa lähitukena asiakkaan tiloissa 

*

*

*

Aina ajantasaiset ohjelmisto- ja tietoturvapäivitykset

 

Laitteiden ongelmatilanteiden ennakointi

 

Automaattinen hälytys IT-ylläpidollejos laitteessa on ongelma

 

Ajantasainen dokumentaatio sarjanumeroineen yrityksen IT-laitteistoista

 

Dokumentaatio yrityksen kaikista ohjelmistolisensseistä

 

Asiakkuuspäällikön ja teknisen asiakkuuspäällikön palvelut

 

 

Säännölliset IT-ympäristön arviointi- ja kehittämispalaverit

 

 

* Laskutetaan erikseen 85€/h

Tietotekniikkanoviisi: Fixu sopii kaikille yrityksille

Asiakkaille on tuttua puhe ”kokonaisvaltaisesta IT-tuesta” tai ”ulkoistetusta IT-osastosta”. Mutta mitä niillä oikeasti tarkoitetaan?

Fixu-Logo-2020-3

Kokonaisvaltainen IT-tuki ja -ylläpito

Fixu on yhdistelmä asiantuntevaa IT-käyttäjätukea, pilvipalvelupohjaista keskitettyä laitehallintaa ja IT-ympäristönne jatkuvaa seurantaa ja kehittämistä.