He auttavat asiakkaitamme päivittäisissä IT-ongelmissa etäyhteyksin ja paikan päällä toimistoilla. He toteuttavat IT-ympäristöjen käyttöönotot ja projektit. He kouluttavat asiakkaitamme Teamsin käytöstä tai käyvät läpi GDPR:n vaatimuksia. He miettivät, onko asiakkaamme IT-ympäristö kokonaisuudessaan heitä parhaalla mahdollisella tavalla palveleva ja ellei ole, he miettivät tilalle toimivampia ratkaisuja.
Asiantuntijamme ovat myös sinun palveluksessasi. Tutustu asiantuntijoihimme tästä
Kun IT-ongelma on suurin, apu on onneksi lähellä. Soluto palvelee kaikkia asiakasyritystensä työntekijöitä yhden puhelinnumeron ja yhden sähköpostiosoitteen päässä. Kun sinulla on ongelmia tietokoneen käynnistämisessä, kun salasanasi on unohtunut tai kun et saa tulostettua tärkeää dokumenttia, Soluton IT-tuki auttaa.
Voit valita useammasta IT-tuen vaihtoehdosta. Kun valitset Fixu-palvelumme, saat kerralla enemmän. Asiantuntevan ja nopean IT-tuen lisäksi saat myös laitehallinnan ja IT-ympäristön kehittämispalvelut. Valitessasi perinteisen IT-tuen, palvelemme sinua IT-ongelman sattuessa kohdalle.
Tutustu IT-tuen vaihtoehtoihin tästä tai perehdy suoraan Fixu-kokonaisuuteen. Myyntimme kertoo myös mielellään lisää IT-tuestamme.
Kun yrityksellänne on edessä muutto tai laitekantanne kaipaa uudistamista, antakaa projekti Soluton hoidettavaksi. Olemme vuosien varrella rakentaneet asiakkaidemme IT-ympäristöjä, ottaneet heille käyttöön uusia järjestelmiä ja suorittaneet lukuisia IT-muuttoja.
Meiltä saatte esimerkiksi
Tutustu tarkemmin tarjoamiimme IT-projekteihin tästä tai ole yhteydessä myyntiimme, niin käymme ajankohtaisen projektitarpeenne läpi.
Erilaisten IT-palveluiden ja -laitteiden sopivuutta omalle yritykselle ja liiketoiminnalle on välillä vaikea arvioida. Vaihtoehtoja on monia ja toisaalta se, mikä on yhdelle yritykselle elinehto, ei olekaan millään tapaa tarpeellinen toiselle yritykselle.
Kun haluat saada asiantuntijan avuksesi miettimään, millaiset IT-ratkaisut olisivat yrityksellesi tarpeen, Soluton asiakkuuspäällikkö auttaa. Valitessasi Fixu-kokonaispalvelumme, saat yrityksenne käyttöön sekä asiakkuuspäällikkömme että teknisen asiakkuuspäällikkömme asiantuntemuksen. Asiakkuuspäällikköjemme avulla löydät juuri ne teille parhaiten sopivat palvelu- ja laiteratkaisut.
Tutustu Asiakkuuspäällikköpalveluihimme tarkemmin tästä tai perehdy ensin Fixu-kokonaisuuteen.
Olette hankkineet yrityksellenne uuden järjestelmän, mutta huomaatte pian, että sen käyttö onkin yllättävän hankalaa. Tai hallitsette hankkimienne ohjelmistojen peruskäytön, mutta haluaisitte saada niistä vielä enemmän irti.
Meille on tärkeää, että autamme asiakkaitamme ymmärtämään ja käyttämään järjestelmiä ja ohjelmistoja, joita heille asennamme. Opastamme pääkäyttäjiänne ja kaikkia työntekijöitänne esim. kuukausikäyntien aikana.
Voitte myös tilata meiltä koko henkilöstöllenne koulutuksen. Olemme kouluttaneet lukuisia asiakkaitamme mm. Microsoft Teamsin ja Sharepointin käytössä.
Tutustu Koulutus ja konsultaatiopalveluihimme tarkemmin tästä tai ole suoraan yhteydessä myyntiimme ja kerro koulutustoiveenne.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.